Friday, May 28, 2010

xtvt : air terjun kionsom


pada 5 Mei 2010, kami dengan suka hati dan tanpa was2 telah membuat satu aktiviti yng org buli kata butul2 tanpa plan dan sembarang sak berjalan..  c jul padi telh berkata seccra membuta tuli yang mengajak p mandi di kionsom....heii..time ni mau exam jo..tapi dengan smua muka2 tekanan  dan eksaited, maka semua telah bersetuju mau p walaupun hakikatnya kami mau eam..adui, pedulik apa ..lagipun nda mengganggu pun..

dengan semangat berkubar-kubar seperti lagu vince dan yasin "berkobar-kobar", , maka jam 1.30 lagi kami semua telah berkumpul d depan blok E....kehadiran dimeriahkan lagi dengan sebiji lagi kereta milik wan yg mahu turut serta..lagi best bila ramai yg nak join.. kami semua berjumlah 13org telh pergi dengan kelajuan ala2 rempit dan kereta pjul adalah kereta yg paling lambat sampai dan hampir sesat. (adui, manala di taw jalannya, baru first tume kan pigi, memang durank ni ndk menunggu ooo)

sesampai di sana, kami dengan lagaknya juga teus membuka baju, buka seluar..oppsss.. ndak bah,manada buka papa, gila ka buka suar...bida baitu ..kita kena menjaga adab mandi di tempat awam..tp diikutkan cerita, nasib tidk berapa menyebelahi apabila hujan mulai turun dan semakin lebat.. tp kami ndak kisah, kami mandi jk..

perkara yang paling sadia apabil mee yg disponsor bai telah masuk air ujan..dengan perasaan bangga dan cuak serta penuh yakin, atan telh mkan dengan lahapnya di dalam mangkuk yang penuh air ujan + mi guring cich keropok corntos.. semua telah mengikuti jejak langkah beliau dan berkata " ho ho  liao" ..sedap bah u campur lagi air tanah dari atu2..slrppp...kah3..

gambar??? hehehe.. teda gambar unuk di upload kerana gambar2 kami terlalu censored untuk diupload... kami akhirnya berenti mandi apabila hujan semakin lebat.... semua kesejukan..seb bek ndak demam...

bila mau tukar baju , kami memerhatikan semua beg yg ada...OMG... semua basah...dengan nada yg sayu, hanafie hanya berseksi ketika pulang dan cuma dilitupi  tuala, mekasih...dan kami sekali lagi menyempurnakan misi kami.."hari ni plan, hari ni buat" yeh!!!






                   
              apakan.....




    kenapakan....

1 comment: